Personal

Varje uppdrag är unikt och vi anpassar upplägget efter kundens behov.

För att säkerställa att vi sköter alla uppdrag enligt överenskommelse med kund så har vi kvalitetssäkrade arbetsmodeller för allt vi gör. På så vis kan vi garantera att vi sköter allt enligt våra intentioner, oavsett vem av våra medarbetare som utför arbetet. För varje uppdrag har vi en ordinarie medarbetare (eller flera om uppdraget är stort), men vi har också alltid en backup som är insatt i uppdraget och tar över vid semester, sjukdom eller annan frånvaro. På så vis vet kunden att det alltid finns kvalificerad personal som sköter uppdraget. Och självklart kan alla våra medarbetare hjälpa till när det är akut.

Vi lägger mycket stor vikt vid varje rekrytering för att finna rätt person, så att alla medarbetare är rätt för sin uppgift. Att kunna sina arbetsuppgifter är en förutsättning, men det räcker inte med det. Engagemang för arbetet, kunderna, och för företagande i allmänhet, är ett “måste” för att arbeta hos oss. Vi tycker det är viktigt att ha ett roligt och utvecklande arbete och att man har möjlighet att påverka sin egen situation. Med glädje i arbetet gör vi dagligen bästa möjliga prestation vilket våra kunder upptäcker och drar nytta av.

Vi är idag drygt 30 konsulter och har många års erfarenhet av konsultarbete inom ekonomi och juridik. Vi har löpande internutbildning och satsar överhuvudtaget mycket på utbildning inom vårt område eftersom det sker ständiga förändringar. Vår ambition är i all blygsamhet att ha de bästa redovisningskonsulterna hos oss. De flesta medarbetare är Auktoriserade Redovisningskonsulter och vi uppmuntrar övriga att arbeta vidare mot auktorisation.

Rekrytering

Vill du bli en av oss?

Kontakta:

Monica Odén 08-51 00 69 02
monica.oden@kreativgruppen.se

Joakim Hedqvist 0920-47 50 20
joakim.hedqvist@kreativgruppen.se